Regulamin sklepu

I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność
prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93
ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w
ramach sklepu internetowego www.vitaker.pl;
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod
www.vitaker.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności
składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego, zawarta pomiędzy Vitaker Polska a Klientem, zawierana z
wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze
zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę
Towaru.

II. Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego
dostępnego pod www.vitaker.pl
2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Sklep internetowy, działający pod www.vitaker.pl , prowadzony jest przez
Przedsiębiorca DARYA SOBAR, Adres: Obroncow Tobruku 31/89, 01-494 Warszawa ,NIP: 5223222036
2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu
internetowego;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów
dostępnych w ramach sklepu internetowego;
c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach
sklepu internetowego;
d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług
świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem
spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient
następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Internet Explorer w wersji 2005 lub nowszej.
2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym
zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia
końcowego, z dostępem do Internetu.
2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa [prowadzący Sklep]
zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za
pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W
takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym
czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej
serwisu www.vitaker.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny,
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu
Cywilnego.
Przedsiębiorca DARYA SOBAR,Adres:Obroncow Tobruku 31/89, 01-494 Warszawa,NIP: 5223222036.

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
internetowego należy wejść na stronę internetową www.vitaker.pl, dokonać
wyboru produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o
wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez
ich dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku
„Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz
w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi
Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego
wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie
złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie
zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym
kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
e) czasu dostawy
4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści
Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe
oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.
4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia
z prowadzącym Sklep Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 1
4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail
zatytułowaną ” Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta
wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z
Regulaminem.

V. Dostawa i terminy dostawy
5.1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w
trakcie składania Zamówienia.
5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty
dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
5.3. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym
czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej
serwisu www.vitaker.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi
istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez
przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do
przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia lub specyfikacji
Zamówienia lub paragonu lub faktury VAT.
5.4 Wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych.
Czas dostawy produktów wynosi do 7 dni roboczych od momentu
potwierdzenia zamówienia.W przypadku opóźnień w dostawie, poinformujemy
o tym z wyprzedzeniem.Korzystamy z wiarygodnych firm kurierskich,
aby zapewnić bezpieczeństwo i terminowe dostarczenie zamówionych produktów.

VI. Ceny i metody płatności
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie
składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz
wszelkie inne składniki.
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) przelewem na numer konta bankowego 32 1160 2202 0000 0005 2578 1938,
b) płatnością w systemie przelewy24

VII. Prawo odstąpienia od umowy i zwrot towarów
7.1 Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym
weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż
przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo
poinformować nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w
drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą,
faksem lub pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali
Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie
otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż
14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o
wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności zostanie
dokonany takim samym sposobem płatności w jaki otrzymaliśmy zapłatę; w
każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym
zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.2 Jako inne przykładowe produkty, które są wyłączone od możliwości
zwrotu wskazano m.in. „artykuły spożywcze, produkty kosmetyczne – szminki,
tusze do rzęs itp., produkty chemiczne wykorzystywane w gospodarstwie
domowym, opatrunki, strzykawki, a zatem produkty których naruszenie
sterylności wyłącza możliwość zwrotu towaru, mając na względzie ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych.”
Podstawa prawna: art. 27 i 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 287 z późn. zm.).
Zwrot towarów do sprzedawcy przez kupującego, jest możliwy tylko w
określonym terminie (14 dni) i pod określonymi warunkami – z paragonem
zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym.

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. [Podmiot prowadzący sklep internetowy] jako sprzedawca odpowiada
wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie
Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu
Cywilnego.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych
prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres
vitaker.pl@gmail.com. [Podmiot prowadzący sklep internetowy] zobowiązuje
się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie
było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja
zostanie rozpatrzona.
8.3. [Podmiot prowadzący sklep internetowy] nie jest producentem towarów.
Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru
na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli
dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać
swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym
serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. [Podmiot prowadzący sklep internetowy] podejmuje działania w celu
zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki
wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym
terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić [podmiot prowadzący
sklep internetowy] o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może
zgłaszać mailowo pod adres vitaker.pl@gmail.com lub przy użyciu formularza
kontaktowego.
9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z
funkcjonowaniem Sklepu.
9.5. [Podmiot prowadzący sklep internetowy] zobowiązuje się do rozpatrzenia
każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do
poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie
rozpatrzona.

X. Postanowienia końcowe
10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych Przedsiębiorca DARYA SOBAR, woj. MAZOWIECKIE, pow. Warszawa, gm. Bemowo, miejsc. Warszawa, ul. Człuchowska, nr 9b, 01-360,NIP: 52232220 a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1]
Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem
prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który nie jest konsumentem w
rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje
poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę [podmiotu
prowadzącego sklep internetowy].
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.